Khamis, 2 Jun 2011

Gambar Perkahwinan Yassin Senario Dan Farrah

Akhirnya pelakon lawak terkenal yang naik seiiring dengan pelawak Saiful Apek selamat diijabkabulkan dengan Farrah.Pelbagai spekulasi dan gosip melanda beliau oleh media massa tentang pasangan namun begitu secara peribadinya itu adalah hak dia dengan siapa pasangan hidup pilihan mereka.Setiap orang ada rahsia dan privacy masing masing dan berhak merahsiakan kalu difikir tidak perlu dikongsi.Aku tengok selebriti sekarang susah untuk menyimpan rahsia dek media massa yang selalu 'menyerang' dan 'push' maklumat yang kebanyakannnya boleh mengaibklan selebriti tersebut.










Aku harap selepas  ini Yasin akan lebih komited pada lakonan dan hindari daripada kegiatan yang tidak sihat.Pada aku Yasin mempunyai bakat yang hebat dalam melawak.Aku belum puas lagi menonton lakonan lawak dari Yasin dan sentisa tertunggu tunggu aksi terbaru Yasin.Walaupun aku ini bukan hard fan Yasin tetapi aku rasa di antara pelawak pelawak senior seperti Saiful Apek , Geng Senario , Geng Cecupak...lawak Yasinlah masih releven dan boleh seiring dengan pelawak baru dari geng Raja Lawak.Itu pendapat peribadi aku.....antara yang aku masih ingat lakonan beliau ialah...Aku Kaya, Tangkai Jering dan Man Laksa...banyak lagi lakonan beliau tapi dalam 3 cerita ini bagi aku yang byk memberi kesan pada aku....wallohualam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan